دانلود کالاف دیوتی موبایل 1 0.40 Call of Duty: Mobile نصب آپدیت اندروید

دانلود کالاف دیوتی موبایل 1 0.40 Call of Duty: Mobile نصب آپدیت اندروید

با این حال، باید بگوییم که اگر دستگاه شما روت شده باشد، ممکن است هنگام راه‌اندازی PUBG New State یا در طول بازی، با مشکل داغ شدن یا خرابی مواجه شوید. اگر دنبال یک بازی اعتیادآور هستید که بتوانید ساعت‌ها وقتتان را با ان بگذرانید، حتما کال اف دیوتی را امتحان کنید. این بازی با ساختار جذابی که دارد اوقات فراغت شیرینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با کـال آف دیوتی شما علاوه بر تفریح، تمرکز و تفکر استراتژیک را در خودتان تقویت خواهید کرد.

  • بازی کالاف دیوتی یک تیراندازی اول شخص است که عمدتا برای حالت‌های چندنفره جذابش شناخته می‌شود.
  • با این‌حال امکان ضعیف کردن گرافیک این بازی نیز برای سیستم‌های ضعیف وجود دارد و از این نظر شما مشکلی را تجربه نخواهید کرد.
  • مثلا بازیکنانی که گوشی همراه آن‌ها از گرافیک Ultra HD پشتیبانی می‌کند باید سری به بخش FPS نیز بزنند و آن را روی بالاترین نقطه قرار دهند.

برای اجرای Call of Duty Mobile روی کامپیوتر به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و تنها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و پی سی فضای کافی برای دانلود بازی داشته باشد. بعد از اتصال کنترلر به گوشی می توان وارد بازی شد و در قسمت تنظیمات کنترل از صحت و درستی اتصال آگاه شوند. افرادی که گوشی اندرویدی دارند هم می توانند به سادگی این اتصال را انجام دهند. برای انجام اتصال کافی است پس از فشار دادن دکمه ‌های کنترلر، گزینه Pair New Device را در بلوتوث گوشی فعال کرد تا اتصال انجام شود.

  نقد و بررسی بازی دث استرندینگ Death Stranding؛ داستان و گیم پلی پلازا

ابزار مورد نیاز برای انجام بازی

می‌توانید حتی Scoretreaks های دشمنان خود را خنثی کرده و از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید. با استفاده از تیرهای انفجاری، می‌توانید سلاح‌هایی مانند FHJ-18 را سریعا روی دشمن خود قفل کرده و امتیازات لازم را کسب کنید. برخی از آن‌ها هم حالت تله مانند دارند و با رد شدن دشمنان از کنار آن، منفجر می‌شوند. می‌توانید از این موارد در حالتی استفاده کنید که در برابر آتش و ضربه نیز مقاومت باشند.

حالت چند نفره

بلک آپس ۱ قطعاً یکی از بهترین‌های مجموعه ندای وظیفه و بهترین اثر ساخته شده توسط شرکت تری آرک (Treyarch) است. این بازی در ویتنام جریان داشته و یکی از بهترین داستان‌ها را در کل مجموعه دارد. همینطور اینکه بخش چند نفره آن حالت‌هایی را معرفی کرد که تا به حال در سبک شوتر دیده نشده بود. برای مثال حالت گان گیم (Gun Game) که در آن شما پس از هر فردی که بکشید، باید اسلحه خود را عوض کنید. در اصل تری آرک (Treyarch) در این عناوین سعی می‌کند تا خلاقیت خود را به نهایت حد ممکن برساند.

حالت چند نفره بازی کالاف دیوتی

کایل گریک، گروهبان SAS برای رسیدگی به اوضاع به محل وقوع حادثه اعزام شد تا به نیروی پلیس محلی و پرایس کمک کند. کمپین دهه ۱۹۸۰ بر الکس میسون در دوران اوج جنگ سرد متمرکز است و ماموریت‌هایی در مکان‌های مختلفی مانند افغانستان، نیکاراگوئه و آنگولا انجام می‌شود. کمپین ۲۰۲۵ حول محور دیوید میسون است که او با عواقب اقدامات گذشته در یک محیط آینده‌نگر سروکار دارد. در ادامه به معرفی و بررسی مختصر عناوین این فرنچایز محبوب می‌پردازیم. برای اینکه بتوانید از دو انگشت شست و یک انگشت اشاره خود استفاده کنید، باید همه گزینه‌ها را از ADS به HIP تغییر دهید. بازی Call of Duty Mobile با محتوای جذاب، مود ها و مپ های تکرار نشدنی توانسته است تا مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر جهان جذب کند.

  1400 میلیارد ایران در سوئیس بلوکه شد!